sobota, 20 kwietnia 2013

^^

         Niedawno wróciłam z Wrocławia, wyczerpana fizycznie i ciut psychicznie^^, a to dlatego, że zbliża się maj, a ja mam dopiero 29 stron pracy magisterskiej:(. Dzisiaj moja promotorka ją przejrzała i naniosła poprawki oraz podsunęła kilka pomysłów na zwiększenie ilość "zacnego mgera". W swoich podróżach do Wrocławia nie lubię szybkiego i beznadziejnego jedzenia, które jestem zmuszona jeść, bo na dobrą spr. nie jestem w stanie i po prostu nie chce mi się rano przygotowywać porządnego posiłku, takiego jaki jadam na co dzień. Swój dzień rozpoczynam od wypicia szklanki letniej wody z łyżeczką octu jabłkowego, następnie zjadam placki otrębowe, a to z serkiem białym, a to z warzywami. Niestety we Wrocku nie mogę tego ogarnąć;(. Na szczęście to już ostatnie podrygi:D. Jakąś chwilunie temu przygotowałam  sałatkę z pysznej zielonej sałaty lodowej, pomidorka, szczypiorku i jajka i popiłam ją szklanką wody z octem jabłkowym, pychotka! takie jedzonko jest smakowite. Od razu mój brzuch zaczął pracować i przyjmować witaminy! POLECAM:)



A dziś na zajęciach zajmowałam się projektowaniem wymyślnego i kosmicznego stroju, a poniżej rezultaty^^! Tylko się nie śmiać proszę:P


10 komentarzy:

  1. Fajne Twoje dzieła są ;) Pierwszy projekt mi się bardzo podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuje, dziękuje! Zajęcia były super tylko szkoda, że uczelnia zorganizowała je w ostatnim semestrze:( nie omieszkam w przyszłości troszkę opisać, a zarazem ustrzec przed takiego typu uczelniami!

      Usuń
  2. mniam mniam
    a pracki 2kilka stronek, co to jest? :)) do dzieła, im szybciej tym lepiej
    powodzonka
    pozdrawiam
    http://arcadiakobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie z kolei dzień zaczyna się wypiciem ciepłej wody z cytrynką ^^ Fajna sprawa z takim projektowaniem. Och, też nie lubię, że jak gdzieś wyjeżdżam na dłużej, to ciężko rozplanować zdrowe posiłki.
    Weny życzę! W dalszym pisaniu pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie króluje woda z cytryną i miętą. Powodzenia w pisaniu pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmmmm tez smacznie. Chciałam zasadzić mięte, ale nigdzie nie mogę znaleźć nasion;( niedługo się pochwale swoimi sadzonkami np. bazylia, rukola, oregano, a nawet bób^^.:P

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm, sałatkę z chęcią bym wszamała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. była bardzo smaczna na maxa. ostatnio zwariowałam na punkcie sałaty lodowej, normalnie jest fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...