środa, 24 kwietnia 2013

WYGRAJ WEJŚCIÓWKI na 7. SPA & WELLNESS Targi Wyposażenia i usług w Krakowie 23 - 24 maja 2012

Za niecały miesiąc rusza już kolejna edycja Targów SPA & WELLNESS w Krakowie, fajne wydarzenie  branży kosmetycznej i urodowej. Mam do zaoferowanie dwie bezpłatne wejściówki i pytam czy jest ktoś chętny^^ Jeżeli tak to czekam na Wasze zgłoszenia do 10 maja. 

Warunkiem jest zostać publicznym obserwatorem bloga, podpisanie się i pozostawienia adresu e-mail w komentarzu oraz polubienie mnie na Facebooku i udostępnienie tej notki. ZAPRASZAM! Świat kosmetyki czeka na Ciebie!




8 komentarzy:

  1. Uwielbiam chodzić na targi :) I to różnego typu. Ale Kraków niestety na drugim końcu Polski dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeżeli nie Ty to proszę Cie o przysługę,jeżeli możesz to rzuć to w eter, bo szkoda, gdyby się zmarnowały!

      Usuń
  2. ja chętnie przyjmę i tak mam w zamiarze tam być :) magdalena.oleksy@ymail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! Ciesze się, że mam już pierwszą chętną^^ Losowanie już 10 maja!a jeżeli do przyszłej środy będzie mało zgłoszeń, mniej niż 10, to wysyłam Ci je bez problemu:)

      Usuń
    2. małe sprostowanko, jedno masz na 100% jeżeli będzie mało zgłoszeń, a drugie trzeba będzie rozlosować w takim razie:)Gapa ze mnie:)

      Usuń
  3. To ja także się zgłaszam :) natooral.adreo@gmail.com na fb obserwuję jako Adriana K.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...