wtorek, 7 lutego 2012

Mobilekkk part 2

 Dziś opiszę jakie przyjemności w postaci kosmetyków mogą  zaznać potencjalni klienci MOBILNEGO STUDIA URODY  Katarzyna Marchwiak oraz osoby, które same zdecydują się  na owe marki. 

 W swoim gabinecie pracuje na  dwóch markach preparatów, jedna jest z "wyższej półki" i nią wykonuje zabiegi na twarz szyję i dekolt, druga zaś to nie zastąpiona CLARENA i na niej  również wykonuje zabiegi na twarz, szyję i dekolt w postaci  kwasów oraz liftów oraz  zabiegi pedicure oraz manicure.

 MARKA ACADEMIE - http://www.academie.pl/

 Decyzję o tym, żeby to właśnie marka ACADEMIE  była przewodnią w moim gabinecie podjęłam  przede wszystkim na podstawie efektów jakie są już widoczne na skórze po pierwszym zabiegu. Nie jest ona tanią marką, ale mając dotację postanowiłam spróbować :).
Z  marką ACADEMIE miałam już bliższy kontakt na studiach, więc miałam mniej więcej pojęcia jak one działają na skórę  jaka jest ich  gramatura, konsystencja i zapach. Zakupiłam preparaty stricte  do trzech zabiegów:


KWITNĄCA LIPA - zabieg obkurczający naczynia krwionośne,


DELIKATNY DOTYK - zabieg silnie nawilżający,


HERBACIANY OGRÓD - zabieg anty- age.





ampułki
mini preparaty czyli próbeczki:)



MARKA CLARENA - http://www.clarena.pl/

Za dużo chyba pisać nie muszę:D CLARENA jest firmą znaną, dobrze prosperującą

i myślę,  że  i docenianą prze konsumentów. Ja zdecydowałam się na kupno kwasów,

liftów, a także preparatów do pielęgnacji stóp i dłoni oraz akcesoriów.

preparaty do zabiegów złuszczania


zabieg wybielający
zabieg liftujący
pielęgnacja stóp
pielęgnacja stóp
pielęgnacja dłoni 
                                                                                 PRÓBECZKI!

3 komentarze:

  1. Moja kosmetyczka pracowała z moja skóra z kosmetykami Clarena;) czy jeździsz czasami do 68-300?

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam produkty Clarena. Aktualnie testuje dwa. Za niedługo pojawi się na moim blogu recenzja.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...