poniedziałek, 17 czerwca 2013

Lakiery Hybrydowe MOLLON

Witajcie Kochani,

U mnie duże zmiany haha jestem w końcu Panią mgr^^, ale nie o tym chciałam.
Ostatnio moją uwagę skupił na sobie manicure hybrydowy, a w szczególności lakiery, które wykorzystuje się do tego zabiegu. Miałam okazje już zrobić parę zabiegów z ich wykorzystaniem i jestem nimi zachwycona, no i oczywiście moje klientki. Duża wygoda i mega trwałość, ciągły połysk paznokcia -  zakochałam się! Zakupiłam parę kolorków podstawowych, bazę i nabłyszczacz, na pewno będę powiększała swoją kolekcję, bo warto. Oceńcie sami!





A tu coś na lepszy, kolorowy i pachnący poniedziałek!




10 komentarzy:

  1. Cudowny kolor paznokci na stopach. Uwielbiam lakiery z mollona, hybrydow nie mam ale planuje zakup i chyba go przyspiesze bo ten kolorek jest swietny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje. A firma Mollon serwuje całą gamę pięknych kolorów.

      Usuń
  2. Gratuluję Pani mgr , możemy podać sobie ręce choć ja inna specjalizacja :)
    Piękne paznokcie u nóg!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A również gratuluję Pani magister:) Stopy uwielbiam robić i dziękuje za pozytyw;)

      Usuń
  3. nigdy nie miałam do czynienia z hybrydami...
    mydlarnia cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. pracowałam na lakierach hybrydowych mollona i muszę powiedzieć (co wynika z moich obserwacji) że np. jeden kolor jest fajny do nakładania bo jest gęstszy natomiast, drugi jest tak rzadki, że ścieka po bokach paznokcia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za podzielenie się info. u mnie na razie wszystkie się spawdzają, jestem mega zadowolona!

      Usuń
  5. Gratuluję Pani Magister ;)
    Lakierki rzeczywiście świetne maja kolory i połysk ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tytułu, Kochana! :) Hybryda ostatnio też mnie interesuje, ale pierwszy raz widzę lakiery tej marki. Fajne kolory na lato.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...