piątek, 3 sierpnia 2012

mabelle - MGIEŁKA HIALURONOWA

Popołudniowa kawa, w głowie myśl, że to już weekend, wypad nad jeziorko - cud malina:), a  jeszcze do tego dochodzi moja nowa MGIEŁKA HIALURONOWA, która mam nadzieję mnie nie zawiedzie w te upalne dni, będę ją namiętnie testować, a na ten czas wiem i czuję, że pachnie cudownie, a zapach to mój afrodyzjak:P Nawilżenie to podstawa dobrej kondycji skóry, myślę, że mgiełka w połączeniu  serum hialuronowym o którym niedawno pisałam, ( a którego praktycznie już nie ma;) ), pozwolą mojej skórze dobrze znieść żar lejący się z nieba:)







2 komentarze:

  1. kolejny fajny produkt, ja już czekam na serum od mabelle i sie doczekać nie mogę :) i czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzja już niebawem, a tym czasem sama możesz ją mieć, bo u mnie rozdanie w roli głównej z nią:)

      Usuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...