wtorek, 10 października 2017

Puk, puk czy jeszcze ktoś mnie czyta ...?

Cześć,

Dawno mnie tu ni było, czas zleciał bardzo szybko. Ostatni wpis umieściłam 3,5 roku tamu, szaleństwo.
Przez ten czas wiele się pozmieniało, wzbogaciłam się o dziecię imieniem Lea, która ma już 3 lata :)
Mieszkam dalej w Wielkiej Brytanii i tutaj prowadzę swój gabinet kosmetyczny.
Codziennie walczę o lepsze jutro, doskonale swój fach i cieszę się, że ponownie zawitałam na mojego bloga :)

Jesteście gotowi na nowości z dzieciny kosmetyki i kosmetologii?

Dajcie znać, że  jesteście tu ze mną :)

Pozdrawiam i do szybkiego usłyszenia :)

Ps. Jeśli wśród obserwujących znajduje się osoba zajmująca się zmianą wyglądu bloga, proszę o znak :)

2 komentarze:

  1. Witaj, jak fajnie że wróciłaś :) Właśnie weszłam na Facebook, a tam powiadomienie że jesteś!
    Po zmiany zajrzyj do Karografii - do koloru, do wyboru, płatne i darmowe szablony :) https://www.facebook.com/karografia/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...