środa, 20 marca 2013

20-03-2013

Ja tak ostatnio o tej wiośnie wyskoczyłam jak Filip z konopi,  bo po wiośnie ani śladu:(.Śniegu po kolana i ten przeszywający mróz brrrrrr. Jedyne co mi sprawia uciechę to moje wzrastające zioła, dziś wyczaiłam maluteńkie listki rukoli:D, czekam jeszcze na bazylię i szczypiorek! A wracając do tematu zimy to chyba dzisiaj się zaszyje w pokoju zmontuje jakąś Marzannę  którą jutro z przyjemnością pójdę utopić nad Odrę! Może to przegoni ten niemiły już dla wszystkich czas! Macie jakąś rade Kochani na lepsze samopoczucie?

Niebawem post o kremie pod oczy EYE CARE pielęgnacja skóry wokół oczu firmy Floslek, który mam z odzysku i się cieszę, bo mi służy i nie szczypie^^ 



5 komentarzy:

  1. Chyba każdy już ma dość tej przeciągającej się i ponurej zimy. A dzisiaj jest Międzynarodowy Dzień Szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  2. a no tak więc życzę wiele Szczęścia wobec tego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na poprawę humoru proponuję lekturę z akcją w jakimś gorącym miejscu :D Gdzie hodujesz ziółka? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. a czytam, czytam 50 twarzy Greya, na razie za bardzo nie mam czasu bo porządki domowe mnie miażdżą:( a ziółka hoduje w donicach balkonowych, niebawem zrobię zdiątka i wrzucę od razu na bloga tylko niech jeszcze troszkę podrosną:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...