czwartek, 28 lutego 2013

Sól Bocheńska

Pozostając w klimacie aptecznym, przedstawiam Wam leczniczą sól jodowo - bromową, a dokładniej BOCHEŃSKĄ. Zainteresowałam się nią, ponieważ szukałam sposobu na zwalczenie tzw. potówek, które przez moje częste podróże pociągami pojawiały mi się w okolicach ud i pośladków. Na dzień dzisiejszy jestem zachwycona rezultatem tzn. skóra jest gładka i delikatna. Stosuje ją co drugi dzień dodając  do kąpieli, a także bezpośrednio masuje nią skórę. Idealnie nadaje się na peeling. Stworzenie go jest dość proste i zwyczajne, a mianowicie: sól bocheńska + oliwa z oliwek, można też dodać sok z cytryny, która rozjaśni skórę.
Sól ta ma bardzo szerokie właściwości lecznicze w dermatologii przy łuszczycy, rybiej łusce, wyprysku przewlekłym, a także w ginekologii i w chorobach układu naczyniowego.
Produkt dostępny w każdej aptece w cenie ok. 9,00 zł za kilogram.






sól bocheńska + oliwa z oliwek= idealny i naturalny peeling


5 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nawet o takiej soli, ale teraz jak będę miała wymienione problemy, to przynajmniej wiem co zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetna sprawa z tą solą, sama jestem zaskoczona efektem działania!

      Usuń
  2. Ojej jak miło zobaczyć znajome nazwy. ;) Mieszkam o rzut beretem od Bochni,nigdy jednak nie widziałam takiej soli. Muszę porozglądać się po mieście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę o tej soli. Cena przystępna i efekty pozytywne też są- dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...