poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Coś na rumień i rozszerzone naczynia krwionośne

Pisałam już, że jestem posiadaczka cery naczyniowej do , której na całe moje szczęście nie przypałętał się utrwalony rumień. Wiem z doświadczenia i z obserwacji, że cerę naczyniową posiada co 4 osoba w tym małe dzieci. Kiedyś była " moda " na cerę tłustą z tendencją do zmian trądzikowych, dziś z kolei " rządzi" i wyznacza  nowe opinie i hipotezy cera naczyniowa! Mało osób wie, co dzieję się z ich skóra i co tak naprawdę zwiększa ich problem! Ja swoją skórę twarzy pielęgnuje od podstaw, począwszy od zażywania stale wic. C, poprzez konsultacje dermatologiczne, a skończywszy na dobrze dobranej pielęgnacji domowej, której twórcą jestem ja:) W mojej pielęgnacji domowej występuje tonik, mleczko, żel do mycia twarzy, woda termalna, peeling enzymatyczny, maseczka oraz dobry krem. Krem w całej pielęgnacji jest dla mnie najważniejszy, dlatego musi intensywnie nawilżać,  a jeszcze lepiej kryć. Mam swoich dwóch faworytów. Jeden  z nich kupiłam, rok temu przez internet, a drugi poznałam dzięki preparatom, które stosuje w gabinecie.

  ISIS PHARMA - RUBORIL


Krem RUBORIL jest całkowicie pozbawiony parabenów oraz phenoxyetanolu, bez zapachowy. Jestem zadowolona z działania kremu, spełnił moje oczekiwania, choć idąc w kierunku nawilżenia to troszczę mu zabrakło tej cechy, musiałam aplikować co najmniej dwa razy pod rząd, bo bardzo szybko się wchłaniał, co nie za bardzo lubię. Cena mnie zadawała ok. 70,00 zł za 30 ml. Pamiętam, że dostałam drugi taki sam GRATIS! Krem zakupiłam w sklepie internetowym ESTETYKA, który najchętniej wykupiłabym cały, gdybym miała worek pieniędzy:P 

OPIS PRODUCENTA:

Skład
Wyciąg z ziarnopłonu i Mimozy meksykańskiej (drzewa skórzanego), Eskulina (wyciąg z kasztanowca zwyczajnego), Enoxolon, Bisabolol.
Wskazania: Zaczerwienienie twarzy (rumień) objawiające się przekrwieniem skóry na nosie i kościach policzkowych. skóra z rozszerzonymi naczynkami. Napadowe czerwienienie twarzy. Zmiany naczyniowe, (teleangiektazje). Trądzik różowaty pod postacią grudek i krost;
Właściwości i działanie: łagodzi objawy przegrzania i przekrwienia; wzmacnia naczynka krwionośne; ogranicza rozszerzanie naczyń   i pojawianie się zaczerwienienia; chroni skórę przed promieniowaniem słonecznym; jest dobrze tolerowany przez skórę.
  • Wyciąg z ziarnopłonu: Reguluje zjawisko rozszerzonych naczyń włosowatych; posiada działanie naczynioregulacyjne.
  • Wyciąg z Mimozy meksykańskiej (drzewa skórzanego): Zmniejsza przepuszczalność naczyń włosowatych; posiada właściwości przeciwrodnikowe.
  • Eskulina (wyciąg z kasztanowca indyjskiego): Wzmacnia wytrzymałość naczyń włosowatych; niweluje efekt rumienia.
  • Enoksolon: Działa przeciwzapalnie, łagodząco i kojąco.

Skuteczność preparatu RUBORIL została przetestowana klinicznie pod stałą kontrolą dermatologiczną. Badania przeprowadzono na 441 pacjentach i przy współpracy 152 dermatologów. Po 7 tygodniach wyniki przedstawiały się następująco: Rumień zmniejszył się w znacznym stopniu u 88% pacjentów. Teleangiektazje zmniejszyły się o 69%. RUBORIL likwiduje świąd, uczucie palenia          i ściągnięcia skóry.

Następną  " perełką" jest krem na zaczerwienienia dla skór wrażliwych ACADEMIE.  Powalił mnie na kolana, a skórze mojej twarzy sprawił ukojenie. Lubie takie odkrycia. Krem zamówiłam do gabinetu w zestawie z innymi preparatami do cery naczyniowej, skłonnej do rumienia i wrażliwej o naturalnej nazwie " KWITNĄCA LIPA " - zabieg rewelacja! Do zamówionych preparatów, dołączone były próbki, w których znajdował się m.in krem. Spróbowałam i się zakochałam. Bardzo aksamitna konsystencja, odpowiedni zapach, mocne krycie to walory, które przemawiają do mnie. Cena preparatu może wprawiać  w ból głowy, ale jak kogoś stać i nie szczędzi to będzie to doskonały wybór. Cena za 50 ml 135, 00 zł.

Opakowanie próbkowe:)

 Orginalne opakowanie w postaci słoiczka!

OPIS PRODUCENTA: 

Kryje zaczerwienienia. Koi skórę i zmniejsza podrażnienia.
  • Kamuflaż na rozszerzone naczynka i zaczerwienienia (zielony kolor)
  • Zmniejsza przekrwienie i nadwrażliwość skóry
  • Wzmacnia i przywraca komfort skórze
Zawartość składników aktywnych: 12,10%
  • Aktywny składnik zmniejszający przekrwienia
  • Wyciąg z kwiatostanu lipy
  • Kwas 18-beta-glicyrytynowy
  • Wyciąg z kudzu
  • Czynnik hipoalergiczny
  • Pochodne krzemu
  • Nawilżacz pochodzenia roślinnego

9 komentarzy:

  1. Gdyby był tańszy kupiłabym go mojej mamci .. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całą rodzinką zróbcie mamci prezent na święta lub jakąś inną ważną okazje!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam rozszerzona naczynka na nogach i twarzy:(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też:( wszystko jest do zrobienia. we wrześniu wybieram się na zamykanie rozszerzonych naczyń na twarzy ( teleangiektazje ) za pomocą lasera! na pewno podzielę się efektami!

    OdpowiedzUsuń
  5. stale rozszerzone naczynia krwionośne na nogach to wenektazje!

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam cerę naczynkową, ale szczerze mówiąc, poza unikaniem niewskazanych dla mnie produktów i składników raczej ją zaniedbuję. Mogłabyś polecić mi jakiś krem w niższej cenie?

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście! Dobry jest krem firmy IWOSTIN przeznaczony dla skór naczyniowych!Cena ok.35,00 zł.http://www.iwostin.pl/rozwiazania_iwostin/capillin/capillin-wzmacniajacy-krem-na-naczynka

    OdpowiedzUsuń
  8. Isis Farma bardzo mnie uczula niestety... Iwostin wypuścił fajną serię dla cery naczyniowej - włącznie z podkładem ale nic w tym temacie więcej nie wiem więc się nie wypowiadam :) wiem, że o naczynia trzeba tez dbać od środka poprzez suplementowanie organizmu

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli na twarzy pojawia się rumień, to może warto byłoby sprawdzić, czy problem nie jest toczeń rumieniowaty. Moim zdaniem jest to poważna sprawa od czasu, jak przeczytałam sobie informacje na stronie https://apteline.pl/artykuly/toczen-rumieniowaty-objawy-leczenie-czy-toczen-jest-zarazliwy/ Koniecznie musicie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...