piątek, 30 marca 2012

Profesjonal: Mikrodermabrazja diametnowa - przenośna

Mikrodermabrazja diamentowa NOVA NV - 01B



Mobilna mikrodermabrazja to fantastyczne rozwiązanie dla mobilnych gabinetów kosmetycznych, a także dla gabinetów stacjonarnych, które chcą zaoszczędzić troszeczkę miejsca. Przymierzając się do otworzenia własnego mobilnego gabinetu, wertowałam ofertę przeróżnych firm, hurtowni  kosmetycznych w poszukiwaniu mikrodermabrazji takiej, która nie będzie dla mnie niekomfortowa w przewożeniu, podłączeniu oraz w użytkowaniu. Moje starania przyniosły szczęśliwy finał, bo w końcu ją znalazłam:) Jestem pod wielkim wrażaniem pracy producenta nad tym urządzeniem. Dziwie się jak coś tak małego może mieć moc porównywalną do zwykłych stacjonarnych mikrodermabrazji. Moja reakcja, gdy przyszła paczka z urządzeniem była co najmniej śmieszna, z niedowierzaniem otwierałam przesyłkę:) Mała walizeczka o wymiarach 26x24x18cm, pomyślałam sobie co to ma być, jak mam na tym pracować hehe. Na szczęście miłe rozczarowanie i wielka satysfakcja z pracy.

 Cena urządzenia ok. 1000,00 zł, w zestawie komplet głowic diamentowych, dwa pióra, filtry, kabel zasilający oraz wężyk.


DANE TECHNICZNE:

Moc pompy: 60cmHg
Zasilanie: 220V
Pobór mocy: 40W
Waga: 3kg
Wymiary urządzenia: 26x24x18cm
Wymiary opakowania: 28x26x20cm
Okres gwarancji: 12 miesięcy


  



2 komentarze:

  1. no wszystko spoko , też rozważałam zakup tego urządzenia jednakże moc jest....no malutka ......kupiłam ms 07 ma 110 wat i powiem ci , że tez mi się wydaje czasem mała moc......to ta z 40 to pewnie tylko mizia .......ale może się mylę i ci się dobrze na niej pracuje

    OdpowiedzUsuń
  2. zwykłe stacjonarne mikrodermabrazje mają moc pompy 68cmHg, a moja tylko o 8 mniej czyli 60cmHg, więc myślę, że dużej różnicy nie ma. Najważniejsze, że klientki widzą efekty. Czekam na innowacje na rynku i ulepszenia urządzeń mobilnych.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...