piątek, 3 lutego 2012

Mój mobilekkk:p

Pisząc info. o sobie nie "pochwaliłam" się, że  jestem właścicielką Mobilnego Studia

Urody  Katarzyna Marchwiak. W ten weekend zamierzam porobić zdjęcia prezentujące

moje studio, przedstawić na jakich markach pracuje  jak wykonuje zabiegi i na jakim

sprzęcie pracuje.

Mam cichą nadzieje, że mi to wyjdzie:)

Napiszę  tylko, że bycie szefem to nie jest prosta sprawa:P




Zapraszam na facebooka oraz na stronkę internetową.

http://www.facebook.com/MOBILNESTUDIOURODY










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...