niedziela, 5 lutego 2012

Masaż pędzelkowy


Z tym rodzajem masażu spotkałam się na studiach licencjackich, wykonuje się go za

 pomocą  specjalnych pędzelków w kształcie wachlarza oraz  preparatu umożliwiającego

jednostajny ruch. Jest to masaż niesamowicie odprężający, wyciszający, a przede

wszystkim relaksujący. Poprawia on kondycje skóry jej jędrność oraz elastyczność.


W swojej pracy do wykonania masażu wykorzystuje pędzle firmy Kozłowski, które są 

bardzo przyjemne w kontakcie ze skórą, pozwalają na wykonania płynnych i 

dokładnych ruchów, ponieważ są lekkie, rękojeść idealnie  układa się miedzy palcami, 

pędzle wykonane są z włosia nylonowego. Numerek pędzelka CB 590- N Fun Brush

http://www.pedzle.eu/- link do stronki,





Ps. Postaram się  stworzyć film instruktażowy  przedstawiający masaż pędzelkowy krok po kroku:D

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog :) a mogłybysmy prosic o film instruktażowy z Masażem dr Klanthousa ? Bedziemy bardzo wdziedzne w sobote mamy zaliczenie :(a nikt nie pamieta jak on wyglada,mamy tylko kartki z ktorych ciezko sie nauczyc
    Młodsze kolezanki ze studiow zaocznych
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, może gdzieś go wygrzebię:) oczywiście prześlę jak go znajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aga.kwiatuszek@wp.pl :) uratujesz nam zycie ,bedziemy bardzo wdzięczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez serdecznie poprosze ;) klaudia700@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprosze tez film instruktażowy :D Jeśli posiadasz też inne ciekawe filmy intruktazowe to poprosze:D jestem studentką kosmetologii i na pewno się przyda- nie wszystko sie pamięta dokladnie z zajęc.
    Pozdrawiam serdecznie
    mail- zielinska.patrycja19@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy masaż, zapraszam z opisem na http://forum.e-masaz.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ja też mogłaby prosić o film z masażem dr klanthausa?:)aniusia2104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, czy moglabym m prosić o maila z maila z masazem pędzelkiem i kleanthausa? Ewaszew92@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. A tego to ja nie znałam. Ale w sumie niedawno zaskoczył mnie proponowany mi w MASAJCE masaż miodem , także muszę się jeszcze sporo nauczyć. Mam nadzieję, że uda mi się spróbować wszystkich masaży. Chętnie to opiszę na swoim autorskim blogu.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...